miercuri, 6 aprilie 2011

Machiajul corector pentru ochi

Machiajul corector este ceea ce numesc eu “estetică fără bisturiu”. Cu un machiaj corector îți poți ajusta micile defecte și pentru a-l pune în aplicare..nu ai de învățat decât câteva mici secrete.

1.       Machiajul corector pentru ochi mici
Cu o culoare de maro închis, trasați o umbră în degrade în jurul ochilor, împreună cu pleoapa.
Trasați o margine de 2 mm deasupra pleoapei superioare care va fi nefardată, apoi către coada ochiului spre unghiul lateral linia trasată va fi mai groasă, subțiindu-se spre nas. Umbrele vor fi tot așa: mai puternice la coada externă a ochiului și în rest, mai difuze.

2.       Machiajul corector pentru ochi prea apropiați
Pentru luminarea unghiului intern al ochiului se va trasa o linie groasă de 3 mm începând de la unghiul intern către cel extern (coada ochiului). Umbrele și liniile vor fi accentuate numai spre coada ochilor, unghiul exterior și, de la jumătatea orbicularului, aceeași umbră difuză.
Se va lăsa lumina între ochi, adică o jumătate din orbicular și linia unghiului intern până la jumătatea pleoapei nu se vor umbri.

3.       Machiajul corector pentru ochi prea îndepărtați
Pe orbicular, deasupra pleoapei superioare, se umbresc părțile lor interne și externe lăsând un spațiu deschis, nemachiat între ele.

3 comentarii:

  1. Multumesc, sper ca ti-a fost de folos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.Am o mica problema,poate ca si din cauza asta nu stiu cum sa am un make-up ok.nu prea imi pot da seama ce forma au ochii mei.M-ai putea ajuta?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !