vineri, 29 aprilie 2011

Ce înseamnă să dai satisfacție ?

Îndrăznesc să afirm că atunci când mi-e foame, mă doare stomacul. Cu cât amân procesul de a mânca, cu atât mă doare mai tare. Dar mă gândesc că îi dau satisfacție stomacului dacă îi ofer mâncare.

Şi la un moment dat cedez, și îi dau ceva să mănânce, pentru că mă simt bine atunci când mănânc. Iar prin această acțiune a mea, înseamnă că i-am dat satisfacție și stomacului...

Iar el, va continua să mă roadă, să mă doară și să îmi ceară mâncare..pentru că a văzut că funcționează. La un moment dat cedez. Şi uite așa i-am dat din nou satisfacție în loc să mă prefac că nu mi-e foame.

Poate dacă mă prefac că nu mi-e foame, va înceta să mă mai roadă inutil. Va face oare asta ? Va înțelege că nu vreau să-i ofer satisfacție și că mănânc pentru că mă simt mai bine ?

De ce se poartă așa cu mine ? Pentru că nu sunt destul de puternică să mă prefac că nu mi-e foame ?
Ce imbecil ești ! Urli ca un frustrat de foame, urli să mă faci pe mine să simt, în loc să apreciezi că îți dau mâncare !

Dar gata ! Mă voi preface că nu îmi este foame. Trebuie să iau atitudine.. să nu mai facă stomacul pe șmecherul cu mine. O să mă prefac eu că sunt șmecheră, chiar dacă mă doare groaznic. Şi atunci poate o să înțeleagă nemernicul ceva.

Dar vorbesc prostii, pentru că la cât sunt de amorțită, nu am puterea aia necesară să nu-i dau satisfacție. Şi chiar dacă mă străduiesc să nu mănânc..o fac la un moment dat. Şi o fac fără intenție, crezând că mă voi simți mai bine ..

3 comentarii:

  1. Stomacul e una din cele mai proaste inventii ale omenirii.... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :) asta e problema ca nu e inventia omenirii, noi nu suntem in stare sa inventam un gandac, dar un stomac!?
    ... noi doar reparam si carpim ce nu stim sa intretinem. zeb

    RăspundețiȘtergere
  3. si ce crezi si eu sunt la fel imi cere mancare incontinuu nu rezist mult la munca fizica

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !