vineri, 15 aprilie 2011

Depresie sau nevoie disperată de atenţie?


            Ieri am avut o zi mai proastă! Tind să cred că şi vremea de afară a avut un rol important în starea mea de spirit. Colegele de birou se amuzau pe starea mea (nu făceau asta că nu le-ar fi păsat, încercau doar să mă scoată din starea de nepăsare), dar parcă n-aveam forţă să ripostez sau poate nu mi-am dorit 
asta cu adevărat?

            Nu îmi găseam motivul pentru care să afişez imaginea cu care le-am obişnuit……
Ieri am dat dovadă de egoism…. În minte îmi răsuna doar o întrebare: “De ce alţii sunt fericiţi atunci când eu nu mai văd nicio scăpare?” Şi drept urmare am început să îmi “omor” timpul cu chestii minore: “De ce nu vrei să scrii corect?”, “De ce nu vrei să mă aculti şi mă ignori?”, “De ce?”, “De ce?” si iar “De ce?” …. 

            Analizam si criticam orice lucru mărunt în speranța că se va găsi cineva să îmi răspundă cu aceeaşi monedă?..... Dar nimeni nu m-a luat în serios…. Şi mi-au răspuns sec: “N-am de ce să ripostez! Eu sunt aici să te susţin!”

             Un lucru m-a deranjat cumplit şi m-a trimis pe marginea abisului….. Şi anume…. De ce atunci cand TU ai avut nevoie de mine, mi-am înterupt orice activitate şi te-am ascultat, ţi-am dat şi sfaturi, chiar dacă nu le-ai luat în serios sau ţi-au părut banale, iar acum când EU am nevoie de tine mă ignori şi îmi spui scurt si amar: “Am treaba!”….. 

             Chiar dacă majoritatea îmi spun: “Ştiu ce simți!” mă încăpăţânez să le răspund acid: “N-ai de unde să şti, pentru că suntem diferiţi….. simţim cu totul şi cu totul diferit”….. 

Cel mai ok ar fi fost dacă mi-ai spune: încerc să te înțeleg şi te susţin…..Să îmi spui: Poţi ţipa, poţi plânge, poţi să îmi vorbeşti urât dacă asta simți acum….. Eu sunt aici să îți suport orice…. Pentru că te înţeleg…. De asta ai nevoie ACUM….. Nu vreau te judec…. Doar te susţin, aşa cum ai făcut şi TU când EU am avut nevoie de o vorbă bună….. Şi mi-ai suportat injuriile chiar dacă nu erai TU ce vinovată pentru starea mea de spirit…. 

Şi până la urmă reacționez aşa pentru că am intrat în depresie sau urlu disperată după atenție?

2 comentarii:

  1. Intrebari:
    De ce vrei sa-ti raspunda cu aceeasi moneda?
    De ce crezi ca nimeni nu te intelege si nimeni nu stie ce simti?

    Doar pentru unii oameni zambesc si ai fac pe altii sa zambeasca asta nu inseamna ca sunt cu adevarat fericiti asa ca nu te mai intreba:
    "De ce alţii sunt fericiţi atunci când eu nu mai văd nici o scăpare?” pentru ca e posibil ca multi dintre ei doar sa ascunda aceleasi ideei si trairi ca si ale tale.

    Si da reactionezi asa pentru ca esti in depresie si ai nevoie de atentie.

    It takes one to know one ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...... poate ca si eu m-am saturat sa afisez imaginea de fata sociabila..... zambareata..... poate asta a fost picatura care a umplut paharul.... poate ca am ajuns in momentul in care toate lucrurile bune si rele ma depasesc..... poate nu mai pot face diferenta intre BINE si RAU.... poate refuz sa accept "realitatea".... poate.... poate.... si o lista IMENSA de "POATE"..... poate abia acum m-am trezit la "realitate".... sau poate abia acum am realizat ca nu a fost un vis urat din care a trebuit sa ma trezesc...... si POATE in esenta chiar sunt o "ACRITURA".....

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !