miercuri, 27 aprilie 2011

Noile tale aripi

Păstrez lângă mine aripile celui mai frumos fluture. Este fluturele meu de când mă știu. Zboară așa frumos și așa de suav, zboară atât de calm.

Astăzi de exemplu, a venit la mine zburând plictisit. Avea aripi noi. Am fost foarte speriată când am văzut ce aripi și-a luat. Am fost atât de speriată când am văzut că aripile cu care îl așteptam eu nu îi mai plăceau..

Şi m-am uitat la aripile din mâna mea. Priveam în adânc să văd care sunt lucrurile urâte și cum le pot face mai frumoase. Priveam să văd ce le lipsesc aripilor mele .

Fluturele meu a zburat departe cu noile lui aripi, iar eu am rămas cu aripile pe care odată le prefera atât de mult. E foarte greu să îți imaginezi că fluturele tău își schimbă aripile. E inuman să vină cu aripile lui noi să ți le arate. 

Pentru el nu e inuman, zâmbește și zboară printre norii libertății cu noile lui aripi. Clipește și se bucură de tot ceea ce pot oferi niște aripi noi. Dansează în timp ce eu mângâi aripile lui vechi. Înalță zâmbete și oferă priviri tandre noilor aripi.

E inuman. Dar eu rămân cu aripile lui în brațe. Rămân cu ele și modific totul, schimb totul. Le țes cu izmă frumoasă de vară, schimb tivul făcut cu material rău într-unul cu material bun, înlocuiesc uriașul gol cu un plin mic, fac aripile să devină exact cum erau la început.

Şi stau și îmi aștept fluturele să se întoarcă din zbor. Îl las să zboare cu aripile lui cele noi, pentru că e fericit. Chiar dacă e inuman, eu îl las sa zboare fericit, și îl aștept să se întoarcă.

Îl aștept în brațele mele mărunte să-i dau aripile care i se potrivesc atât de bine. Îl aștept cu brațul plin de aripile pe care i le-am modificat. Chiar dacă îmi pare rău că nu i le-am croit mai devreme, eu îl aștept, pentru că știu că-i vor plăcea aceste aripi argintii. 

Sunt făcute special pentru fluturașul meu. Sunt argintii, așa cum îi plac lui. Exact așa cum și-a dorit el să le poarte, pe spate, și să strălucească în soare. Exact așa cum au fost la început.

Dar fluturașul meu întârzie să apară..și încep să strig !!

-          Întoarce-te fluturașule, întoarce-te să îți probezi noile aripi pe care ți le-am croit cu degetele mele. Întoarce-te să le probezi, pentru că îți vin atât de bine iar tu nu ai cum să știi dacă nu te întorci să vezi. Dacă doar auzi, nu ai de unde să știi cât de frumos sclipesc. Întoarce-te să le vezi cu ochișorii tăi micuți. Întoarce-te pentru că mă dor mâinile așteptând cu ele ridicate să apari ! Ştiu că mă auzi, poți să auzi de la distanță, am știut asta întotdeauna, și aruncă-mi pe obrajii mei roșii, semnul ăla de care am nevoie ca să mai pot rezista cu mâinile ridicate așteptându-te pe tine...

Un comentariu:

Părerea ta contează !