miercuri, 20 aprilie 2011

All The Fucking Same

M-am trezit exact la fel ca în fiecare dimineață. Chiar e ciudat să te trezești la fel. E ciudat pentru că se presupune că nu ar trebuii să cunoști viitorul, iar faptul că mă trezesc la fel în fiecare dimineață îmi demonstrează contrariul.

M-am trezit cu fața spre geam. Exact ca în fiecare dimineață. M-am ridicat brusc din pat, m-a luat amețeala și am căzut în genunchi, apoi m-am ridicat iar, amețită cum eram, și m-am îndreptat spre ibricul de cafea. Exact ca în fiecare dimineață.

Am luat cana plină cu cafea aburindă, am aprins calculatorul, m-am uitat la poze, am aprins o țigară și am luat o gură de cafea. Am stins țigara, am pus cana pe birou, și m-am întins în pat. M-am jucat cu șnurul telefonului și mă uitam la el de parcă ar fi urmat ca cineva să mă sune, apoi am dat cu el de pământ. Exact ca în fiecare dimineață.

M-am ridicat din pat, amețită, și m-am dus rapid în bucătărie să-mi pun un pahar de votcă. Am dat paharul repede pe gât, și am mai pus încă unul să am din ce să gust.M-am îndreptat iar spre calculator, mi-am citit horoscopul, am băut rapid paharul de votcă, mi-am adunat piesele telefonului de pe jos și m-am pus în pat. Exact ca în fiecare dimineață.

Stăteam întinsă în pat, în timp ce îmi asamblam telefonul la loc și am început iar să mă joc cu șnurul. De data asta am petrecut mult mai mult timp cu telefonul în mână așteptând să sune cineva. Mă uitam la telefon, apoi îmi aruncam ochii pe geam. Iar mă uitam la telefon, apoi aruncam un ochi către motanul meu care torcea atât de bizar și mă privea cu niște ochi plini de ură. Şi așteptam să se facă după-amiază. Chiar dacă așteptam 4 ore, așteptarea mea dura o viață.

Când puterea soarelui începea să dispară, deja știam, s-a făcut după-amiază. Şi m-am ridicat din pat, cu telefonul în mână , am căzut în genunchi pentru că nu mai vedeam în fața ochilor, m-am ridicat, și m-am îndreptat către calculator. Am deschis două ferestre goale, și mi-am aprins o țigară, până să mă decid ce dracu să caut pe net. Bineînțeles că nu mi-a venit nicio idee, așa că am intrat iar să citesc horoscopul. Mă purtam de parcă nu l-aș mai fi citit încă odată. Exact ca în fiecare după-amiază.

Am luat o înghițitură de cafea, și m-am plimbat până în bucătărie și înapoi. După 2 ture de plimbat, am avut impresia că au trecut 3 ore, dar trecuseră 30 de secunde. Așa că mi-am luat telefonul și m-am pus în pat. M-am uitat pe geam și am așteptat să se facă odată noapte. Am așteptat cu atâta entuziasm, de parcă dacă venea noaptea se întâmpla ceva. Şi după ce a trecut încă o viață de om, s-a făcut noapte. Exact ca în fiecare seară.

M-am ridicat din pat, mai încet să nu amețesc, dar degeaba. Am căzut în genunchi, m-am ridicat și mi-am continuat drumul. De data asta m-am îndreptat către baie, să îmi fac un duș, să mă pregătesc. M-am șters cu un prosop moale, albastru. Apoi m-am dat cu cremă de corp. M-am întors în dormitor și m-am îmbrăcat în pijamale. Exact ca în fiecare seară.

M-am pus în pat, cu telefonul în mână și m-am uitat lung la el, de parcă cineva și-ar fi deranjat degetele dintr-un colț de lume, să mă sune. Şi așteptam să mă sune cineva, și nu mă suna nimeni. Așteptam mult de tot, până mă lăsau puterile..și apoi, m-am trezit cu fața spre geam. Exact ca în fiecare dimineață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !