joi, 7 aprilie 2011

Monolog cu monitorul


Acum câteva zile stând liniştită la birou s-a descoperit că din contabilitate lipsesc mai multe facturi în original….. Printre ele, era şi una de la un furnizor care în ultima perioadă nu mai răspundea la telefon….. Singura modalitate de a intra în posesia acelui document, la momentul respectiv, a fost să trimit un e-mail şi să îl rog să îmi trimită factura respectivă…… Eu oricum sunt o persoană distrată…. am uitat să îmi verific cu atenţie căsuţa poştală electronică, o verific zilnic, dar într-un mod superficial…. să spunem….. Azi (06.04.2011) uitându-mă printre “scrisorile” primte, am descoperit şi răspunsul domnului respectiv….. În răspuns aflu motivele pentru care nu a putut răspunde la telefon, dar şi rugămintea să îi amintesc telefonic de ce anume am nevoie…… Partea haioasă abia acum începe pentru că numărul lui lipseşte cu desăvârşire din agenda telefonului…… Să vă mai spun că domnul aştepta un răspuns acum 2(două) zile? În timp ce citeam răspunsul spuneam: “O da! Şi eu de unde să îţi scot eu numărul de telefon acum?!”, printre cuvintele mele “murdare” pe care nu le pot reproduce aici, răsună întrebarea colegei mele, cu toate că era foarte ocupată, “ce s-a întâmplat?”, iar eu nervoasă pe faptul că nu mă pot autoeduca să îmi ordonez “lucrurile importante” spun: “Eeeeeee! Nimic……. un simplu monolog datorat de mintea mea incompetentă şi de prostia mea de la ora asta!” şi injuriile mai durează câteva minute pentru a mă calma. Întrebarea mea este de ce nu s-a inventat un monitor vorbitor care să-ţi răspundă si să se certe cu tine sau să te atentioneze “Bă idiotule/idioato vezi că ai primit un e-mail de-ăla important”….. OFFFFFFFFFFF ~X(

2 comentarii:

  1. Pai pentru ca nu este nevoie cica,.. mai ales la outlook unde poti sa pui un semn al exclamarii mic si rosu in dreptul mailului ceea ce inseamna very f..ing important :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ms frumos..... ptr sfat.... :D..... voi tine minte......

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !