luni, 18 aprilie 2011

O zi perfectă de primăvară pe pârtie

Săptămâna trecută a nins generos pe pârtiile de pe Valea Prahovei şi din Poiana Brașov. Am profitat şi am plecat duminică dimineața spre Poiană. Pe drum am aruncat o privire din mersul mașinii şi la Pârtia din Predeal care arăta perfect, cum poate nu a arătat sezonul ăsta niciodată.
Poiana arăta impecabil cuprinsă de liniste şi acoperită de zăpadă proaspătă. Telecabinele funcționau pe programul de vară deja iar pârtiile acoperite cu 1 m de zăpadă erau neatinse de ratrack, perfect pentru plăcile noastre.
Zăpada apoasa, datorită temperaturii pozitive, mi-a pus ceva probleme pe care însă după prima tură le-am rezolvat cu ajustarea legăturii din spate. Căzăturile însă erau o plăcere în zăpada extraordinar de pufoasă şi moale. Pârtiile erau aproape goale, exact cât să nu te simți pierdut pe munte.
A fost un "last ride" perfect într-o zi superbă de primăvară.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !