joi, 14 februarie 2013

De ce nu mă mai iubeşti?


Doamne! Nebuni, dificili şi tare ciudaţi mai sunt oamenii, atât femeile cât şi bărbaţii. Şi nu mă omit nici pe mine, mă pun cap de afiş chiar! Avem aşa de multe răspunsuri penibile la întrebarea „De ce nu mă mai iubeşti”, răspunsuri tragi-comice de-a râsu’ plânsu’.

Femeile, de obicei, au un mod aparte de a spune lucrurilor pe nume.

- Nu te mai iubesc pentru că nu mi-ai răspuns la telefon
- Nu te mai iubesc pentru că aia de la patru a primit flori ieri şi eu nu.
- Nu te mai iubesc pentru că nu te-ai gândit să stai lângă mine la masă (motivul ăsta îmi va atârna toată viaţa în cârcă)
- Nu te mai iubesc dacă nu-mi spui că mă iubeşti
- Nu te mai iubesc pentru că ai ţipat la mine
Şi bineînţeles că lista continuă cu nenumărate motive stupide pe care rotiţa din creieraşul nostru le produce pe bandă rulantă.

Nici cu bărbaţii nu îmi e ruşine...

- Nu te mai iubesc pentru că nu o placi pe mama (plac pe cine vreau eu, da? E suficient că te plac pe tine, ieşit din maică-ta!)
- Nu te mai iubesc pentru că nu te laşi de fumat
- Nu te mai iubesc pentru că nu faci suficientă curăţenie
- Nu te mai iubesc pentru că nu ştii să găteşti
- Nu te mai iubesc pentru că nu ţii cont de sfaturile mele (asta e nasoală... sincer)
Şi aici lista poate continua, bineînţeles.

Oamenii îşi complică singuri viaţa. Nu vrem să luăm lucrurile ca atare, vrem să le întoarcem pe toate părţile. Uneori este bine, alteori nu este bine. Ne înglodăm în lucruri simple şi le facem complicate. Asta este problema de fapt.

Dacă am gândi înainte de a acţiona, ar fi cu totul o altă lume. Însă din moment ce spunem primul lucru care ne trece prin minte, şi acţionăm în consecinţă, nu mai putem da înapoi.
De aceea e bine să ştii că oamenii sunt răniţi de cuvinte usturătoare, şi de cele mai multe ori cu greu mai iartă ceva.

Gândeşte înainte să vorbeşti şi acţionează după ce eşti sigur de consecinţe, şi cu siguranţă lucrurile ce par complicate vor deveni mult mai simple. Lasă graba, e timp destul pentru orice.

Sursa foto: via


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !