vineri, 1 februarie 2013

Bărbaţii sunt materialişti. Nu există îndoială!



Cine a spus că femeile sunt materialiste probabil că a uitat să arunce un ochi la bărbaţii din ziua de azi. Şi bărbaţii sunt materialişti. Dacă le place să îşi calce pe principii şi să renunţe la demnitate pentru o piţipoancă de bani gata... rămâne de văzut.

Nu e frumos din partea mea să dau exemple concrete, însă cunosc personal multe specimene de acest gen. În goana după faimă, bărbaţii au uitat că ei erau în mijlocul atenţiei, ei erau cei curtaţi şi doriţi la braţul unei femei. Au uitat că o femeie îşi doreşte lângă ea un bărbat puternic şi cu personalitate, nu un papă lapte. Dar înainte de a vorbi despre ei, hai să stabilim exact ce înseamnă materialist.

Cum recunoaştem femeile materialiste?

O să folosesc un exemplu pe care mi l-a dat un prieten şi m-a amuzat teribil. „Dute cu o femeie la prima întâlnire într-un mall. Dacă se lipeşte cu toată faţa de vitrina unde se află o poşetă... fugi de acolo până nu se dezlipeşte”. Într-adevăr e vorba de materialism convins. Pentru că unele femei sunt atât de tufe... încât să îşi arate valorile acestea pe care ele le consideră la înălţime, s-a ajuns ca toate să fie catalogate materialiste. Probabil că în fiecare femeie se ascunde o mică sau o mare parte de materialism, însă nu trebuie să fii foarte isteaţă să îţi dai seama că nu trebuie să-i arăţi asta unui bărbat.

Cum recunoaştem un bărbat materialist?


Revenim la subiect, căci despre bărbaţi este acest articol. Spre deosebire de femei, care văd confortul financiar în poşete, ţoale de firmă, parfumuri, creme şi alte mizerii, bărbaţii caută un confort financiar pe termen lung. Materialismul acestora este îndreptat mai mult spre funcţii importante într-o instituţie, recuperarea unor pagube, sau pur şi simplu îşi doresc femei independente financiar din pură zgârcenie. Aceştia din urmă sunt cei mai inofensivi dacă putem spune aşa, pentru că nu îşi doresc să mănânce banii iubitelor...ci să nu-i cheltuie pe ai lor.

Sunt nenumăraţi bărbaţi care au suficienţi bani cât să se întreţină şi să ducă un trai decent,  însă preferă să îşi facă o relaţie cu o femeie ai căror părinţi sunt foarte bogaţi. De ce să nu se asigure că vor avea o viaţă minunată ? În situaţia în care afacerile lor nu vor mai funcţiona, au garanţia că averea iubitei va fi un ajutor de nădejde.

Sunt de asemenea şi bărbaţi care ar face orice pentru putere, chiar ar călca pe cadavre. Aceia sunt cei care îşi păstrează iubita lângă ei numai din motiv că tatăl sau mama acesteia deţin funcţii importante în instituţii foarte cunoscute. Nu contează că relaţia lor aproape că nu funcţionează, important este scopul vieţii!

Diferenţa dintre materialism şi realism

Haideţi să nu confundăm materialismul cu realismul. După cum am spus şi mai sus, fiecare femeie are o mică părticică de materialism în ea. Eu personal mă consider o femeie materialistă. Şi ştiţi de ce? Nu pentru că mi-aş dori să îmi ofere un bărbat poşete şi alte bunuri materiale, ci pentru că am un stil de viaţă la care aş vrea să se ridice şi bărbatul de lângă mine. Îmi place să merg în excursii, să vizitez locuri noi, să mănânc la diferite restaurante, să ies în oraş aproape zilnic. Şi îmi permit aceste lucruri, însă numai pentru mine, nu şi pentru o a doua persoană. Şi mi se pare penibil să plătesc eu unui bărbat toate aceste lucruri, dar nici măcar nu aş concepe aşa ceva.

Toţi bărbaţii se consideră importanţi şi stâlpi ai societăţii. Păi atunci aşa să fie! Pentru mine bărbatul trebuie să fie în primul rând un sprijin psihic, care să mă ajute să trec peste orice problemă din viaţa mea, apoi să fie destul de inteligent încât să nu mă plictisească. Şi foarte important, să aibe neapărat cel puţin acelaşi nivel financiar ca şi al meu.

În concluzie, şi femeile şi bărbaţii sunt materialişti. Nu mai acuzaţi sexul frumos că vă găureşte bugetul din moment ce voi bărbaţii v-aţi călcat principiile.



2 comentarii:

  1. am intalnit si eu mai multe specimen de genul.. e tragic - fatalai.

    RăspundețiȘtergere
  2. " sa aiba " , niciodata " sa aibe " ! fii " materialista " si cere - i posibilului pretendent niste carti de gramatica elementara a limbii romane .

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !