duminică, 27 martie 2011

S 02 Episodul 1 - Ce să faci când n-ai chef de nimic – Jurnalul unui om plictisit

M-am gândit bine și mi-am dat seama că eu chiar știu ce să fac când n-am chef de nimic. Astfel că îți prezint în opera de artă “ Jurnalul unui om plictisit “ ce fac eu într-o zi plicticoasă.
·         Mă cert cu mama pe motivul că nu-mi dă suficienți bani cât să îmi întrețin colecția de viespi.
·         Dacă mama nu are chef de ceartă, dau muzica la maxim până îi vine cheful de ceartă.
·         Dacă tot nu-i vine cheful de ceartă..renunț.
·         Bat la ușă la vecini și îi întreb pe rând dacă au cablu T.V., lumină, apă, căldură. Fiecare vecin primește o altă întrebare.
·         Îmi sun prietenul și îi spun că m-am întâlnit cu cineva care a întrebat de el. Așa…de-am p**ea..
·         Mănânc tot ce am în frigider, iar dacă am prea multe provizii și nu sunt în stare să le mănânc, le arunc la gunoi. Ce? Care-i problema ?
·         Sun la diferite numere de telefon și spun că sunt de la “Deratizare telefonică”, apoi pretind că trebuie să le șterg numărul de telefon că are prea puține convorbiri lunare.
·         Plâng că mă doare capul și că vreau suc de banane ca să mă opresc din plâns.
·         Dacă nu-mi aduce nimeni suc de banane..cer de kiwi.
·         Dacă se trezește cineva să-mi aducă suc de kiwi..spun că nu mai vreau.
·         Fac mizerie în toată casa.
·         Curat nu fac.
·         Prăjesc un cofrag cu ouă și apoi mă chinui să le vopsesc roșii.
·         Mă uit la ouă.
·         Mă dau cu ojă.
·         Mă şterg de ojă.
·         Mă mai dau odată cu ojă.
·         Iar mă șterg.
·         Rămân așa.
·         Spăl rufe în cadă și le întind pe sârmă fără să le storc, implicit..se spală și trotuarul.
·         Mă dau cu multă cremă de mâini.
·         Mă spăl pe mâini.
·         Fumez trei ţigări.
·         Mai fumez o ţigară.
·         Ies puțin la scară.
·         Mai întreb vecinii dacă sunt siguri că  au apă.
·         Intru în casă.
·         Plâng că mi-e foame și n-am ce să mănânc că e frigiderul gol…
·         Mai plâng puțin.
·         Mă opresc din plâns.
·         Mănânc pâine goală din sertar.
·         Mă dau cu cremă de mâini.
·         Mă spăl pe mâini.
·         Mă dau iar cu cremă.
·         Mă dau cu ojă la unghiile de la picioare.
·         Îmi tai unghiile de la picioare.
·         Mai mănânc puțină pâine.
·         Mă uit la un film horror și mănânc pâine.
·         Opresc filmul și bag un serial.
·         Opresc și serialul.
·         Stau așa.
·         Mă duc la baie să fac pişu.
·         Mă dau cu cremă pe mâini.
·         Mă spăl pe cap.
·         Mă sterg de pișu.
·         Mănânc puțină pâine.
·         Fumez 3 țigări în baie.
·         Mă mai spăl odată pe cap.
·         Mai fumez o țigară.
·         Mă duc să beau o cafea în oraș.
·         Cer două cafele.
·         Nu beau nici o cafea.
·         Mai cer două cafele.
·         Nu beau nici una.
·         Plec și nu plătesc.
·         Ajung acasă.
·         Mă cert cu mama că nu mi-a dat destui bani să-mi iau cafea.
·         Dacă nu vrea să se certe cu mine, îi cer bani să-mi iau cafea.
·         Dacă tot nu vrea…renunț.
·         Ies la o cafea.
·         Beau un suc.
·         Mă întorc acasă.
·         Fac puțin sport în scara blocului.
·         Organizez un program fitness la vecina de la 1 în ușă.
·         Beau apă.
·         Mă dau cu cremă.
·         Mă spăl pe mâini.
·         Mă dau cu ojă.
·         Mă culc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !