vineri, 25 martie 2011

Episodul 7 - Educaţie sexuală ca la carte

Am văzut că prietenul nostru gugăl, este foarte solicitat cu cereri privind  educaţia sexuală ca la carte.  Blog aspru va răspunde celor mai mari dileme legate de sex, existente pe piaţă.

1.       De la ce vârstă pot începe să fac sex ?
De la 6 ani, pentru că atunci hormonii sunt pregătiţi de-a binelea pentru săpături în cele mai adânci locuri.
2.       Cu câţi parteneri este normal să fac sex?
Cu toţi. Dacă vrei să dea bine la C.V, trebuie să depăşeşti suta…
3.       Care este cea mai bună metodă contraceptivă ?
Abstinenţa.
4.       Cât de lung trebuie să fie penisul meu ?
Păi în funcţie de vârstă. Dacă ai 12 ani…12 cm, dacă ai 40 de ani…40 de cm.
5.       Ce fac dacă prezervativul este prea mare ?
Mai tai din el.
6.       Ce fac dacă prezervativul este prea mic ?
Legi două prezervative între ele.
7.       Ce să fac să îmi mai crească penisul ?
Atârnă-i  5 kg de greutăţi.
8.       Am folosit prezervativ. De ce îi întârzie ciclul?
A pierdut  trenul…
9.       Îl iubesc, suntem împreuna de 3 ani...vreau să fac sex, dar nu mă simt pregătită. Ce să fac ?
Fă un curs culinar de pregătire.
10.   După cât timp de la dezvirginare începi să simţi plăcere ?
Păi dacă te-ai dezvirginat, nu o să mai simţi nimic niciodată. Nu ştiai ? Plăcerea o simţi numai când eşti virgină.
11.   Când m-am cuplat cu ea, nu ştiam că e virgină, dar acum că am aflat, parcă nu aş vrea să îmi bat capul. Ce să fac ?
Păi să ştii că ai zis bine. Nu îţi bate capul cu ea. Ce nu le-a trebuit altora, nu îţi trebuie nici ţie !
12.   Am făcut sex oral cu prietenul meu. Pot rămâne însărcinată?
Evident. Embrionul se dezvoltă acolo unde prietenul tău îsi lasă mostre de ADN. Ai grijă la contactul spermatozoizilor cu pielea !!!!
13.   Eu şi soţia mea dorim să concepem un copil. Ce ne recomandaţi ?
Yoga şi orez expandat.



* Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Adică nu vă atacaţi degeaba. :P





3 comentarii:

Părerea ta contează !